Misschien heb je er wel eens van gehoord. De Loden Leeuw. Dit keer is Enzo Knol er voor genomineerd! Ieder jaar wordt deze prijs door het TV programma Radar uitgereikt. Tot vorig jaar werd hier alleen gestemd voor de meest irritante reclame, maar dit jaar zitten daar ook influencers bij.
Enzo Knol bij de 10 genomineerde.
10 Influencers zijn hiervoor genomineerd, en wat blijkt… Enzo Knol zit er ook bij! Het is nu mogelijk om op Enzo of één van de andere te stemmen.
Vlogs van Enzo
Het is nog een beetje gissen waarom Enzo in deze lijst staat. Er wordt wel geregeld gesproken over Enzo en zijn video’s. Het valt bij hem vaak op in de video’s dat hij zijn eigen kleding probeert te verkopen aan zijn doelgroep. Steeds weer andere kleding die hij aan de man probeert te brengen.
Meest irritante vlog
Er zijn ook volgs waar veel over wordt gesproken, zo was er laatst een vlog waarin Enzo zelf pakketjes ging afleveren die bij hem in de webshop waren gedaan. Hier ging van alles mis in de video en werd één van de groepsleden van Enzo zelfs bijna geslagen met een Paraplu.
Deze video staat ook op de website van Radar als je op de naam van Enzo Knol klikt.
De vlog waar het over gaat is hieronder te bekijken:
Kansen Enzo Knol
Enzo is toch wel de meest bekende van het lijstje, we zijn dan ook erg benieuwd of Enzo kans gaat maken op deze prijs. Of Enzo gaat winnen gaan we later zien.